Reklama produktu - prezentacja motion graphics
Sonniger
Animacja reklamowa produktu – klimatyzatorów Sonniger. W nowoczesny, atrakcyjny i zwięzły sposób prezentuje produkt oraz jego kluczowe cechy. Producent chciał zawrzeć w animacji kluczowe informacje dotyczące urządzenia: parametry i najważniejsze funkcje, zastosowania, zdjęcia produktowe i wizualizacje.
Sonniger, jako firma obecna w ponad 55 krajach świata, postanowił stworzyć animację w kilku wersjach językowych.
Animację reklamową produktu można wykorzystać na kilka sposobów:
-
Na stronie internetowej producenta jako krótka i atrakcyjna prezentacja urządzenia.
-
Reklama YouTube (zarówno w kampanii reklamowej, jak i na kanale producenta).
-
Reklama w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram czy LinkedIn.
-
W e-mail marketingu rozsyłanym do partnerów biznesowych lub potencjalnych klientów (cold mailing)
-
Wyświetlanie w sklepach lub podczas targów i konferencji.
-
Umieszczenie w treści firmowego bloga lub artykułu w mediach branżowych, wzbogacając tekst o multimedia i atrakcyjną prezentację.
-
Przekierowanie klienta z drukowanego katalogu lub ulotki przy pomocy QR kodu (np. link do wideo na YouTube lub na stronę producenta z animacją reklamową produktu).
Wykorzystanie podczas rozmów handlowych z klientami (zwięzłe przedstawienie cech, funkcji, przykładowych zastosowań)
KONTAKT
Masz pomysł na animację?
Porozmawiajmy o Twoim projekcie. Po prostu wyślij wiadomość lub zadzwoń.
kontakt@tomaszkwartowicz.pl
+48 604 377 257
Zastanawiasz się, jak opisać swój projekt?
O czym chcesz opowiedzieć:
Czy animacja reklamowa będzie pokazywać produkt, aplikację, usługę. A może masz materiał szkoleniowy albo ofertę, które są mało intuicyjne dla odbiorców? Pomocny na pewno będzie link do strony internetowej i materiały, które już posiadasz.
Gdzie planujesz wyświetlać wideo?
Czy masz strategię marketingową i plan, gdzie głównie ma pojawić się animacja reklamowa – strona www, social media (które serwisy?), ekrany w firmie, stoisko targowe etc.
Kto będzie odbiorcą?
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona widzów, a może animację reklamową adresujesz do tych, którzy już znają Twoją markę i produkt?
Czy masz pomysł albo inspirację?
Może masz już w głowie pomysł na film reklamowy albo podobają Ci się jakieś animacje reklamowe i chciałbyś wykorzystać podobną estetykę. Im więcej szczegółów – tym lepiej!