Reklama produktu - prezentacja motion graphics

Sonniger

Animacja reklamowa produktu –  klimatyzatorów Sonniger. W nowoczesny, atrakcyjny i zwięzły sposób prezentuje produkt oraz jego kluczowe cechy. Producent chciał zawrzeć w animacji  kluczowe informacje dotyczące urządzenia: parametry i najważniejsze funkcje, zastosowania, zdjęcia produktowe i wizualizacje. 
Sonniger, jako firma obecna w ponad 55 krajach świata, postanowił stworzyć animację w kilku wersjach językowych.

Animację reklamową produktu można wykorzystać na kilka sposobów:

  • Na stronie internetowej producenta jako krótka i atrakcyjna prezentacja urządzenia.

  • Reklama YouTube (zarówno w kampanii reklamowej, jak i na kanale producenta).

  • Reklama w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram czy LinkedIn.

  • W e-mail marketingu rozsyłanym do partnerów biznesowych lub potencjalnych klientów (cold mailing)

  • Wyświetlanie w sklepach lub podczas targów i konferencji.

  • Umieszczenie w treści firmowego bloga lub artykułu w mediach branżowych, wzbogacając tekst o multimedia i atrakcyjną prezentację.

  • Przekierowanie klienta z drukowanego katalogu lub ulotki przy pomocy QR kodu (np. link do wideo na YouTube lub na stronę producenta z animacją reklamową produktu).

  • Wykorzystanie podczas rozmów handlowych z klientami (zwięzłe przedstawienie cech, funkcji, przykładowych zastosowań)


Animowana reklama produktu stanowi interesującą alternatywę klasycznych dla katalogów produktowych oraz kosztownych filmów produktowych nagrywanych kamerą w studio lub siedzibie firmy. 

KONTAKT

Masz pomysł na animację?

Porozmawiajmy o Twoim projekcie. Po prostu wyślij wiadomość lub zadzwoń.

kontakt@tomaszkwartowicz.pl
+48 604 377 257

Zastanawiasz się, jak opisać swój projekt?

O czym chcesz opowiedzieć:
Czy animacja reklamowa będzie pokazywać produkt, aplikację, usługę. A może masz materiał szkoleniowy albo ofertę, które są mało intuicyjne dla odbiorców? Pomocny na pewno będzie link do strony internetowej i materiały, które już posiadasz.

Gdzie planujesz wyświetlać wideo?
Czy masz strategię marketingową i plan, gdzie głównie ma pojawić się animacja reklamowa – strona www, social media (które serwisy?), ekrany w firmie, stoisko targowe etc.

Kto będzie odbiorcą?
Czy chcesz dotrzeć do szerokiego grona widzów, a może animację reklamową adresujesz do tych, którzy już znają Twoją markę i produkt?

Czy masz pomysł albo inspirację?
Może masz już w głowie pomysł na film reklamowy albo podobają Ci się jakieś animacje reklamowe i chciałbyś wykorzystać podobną estetykę. Im więcej szczegółów – tym lepiej!